Felles YS foredrag med Christine Koht

okt

Sammen med YS-forbundene Delta,Parat og Negotia inviterer Finansforbundet avdeling Agder til et energikic og en uforglemmelig opplevelse!

Christine Koht: HMS for alle

Arbeidslivet er intenst, morsomt, utfordrende - og samtidig krevende både sosialt og mentalt.
Vi skal samarbeide stadig tettere, prestere stadig bedre, og ha veldig mange paradoksale egenaksper - være proffe, men kreative, formelle, men fleksible, grundige, men effektive.

Så hva blir vi syke av på jobben? Og hva holder oss friske og gir energi?

Det viktigste med jobben er menneskene der. Jo bedre vi trives sammen, jo bedre lever vi. Der det er mennesker er det følelser, alle slags følelser. Glede, varme og samhold men også sjalusi, usikkerhet og frykt.

Med en herlig blanding av kjærlighet og naturlig galskap rydder Christine Koht opp i følelseslivet på jobben og byr på enkle verktøy til mer energi og arbeidsglede.

Christine sier: Livet er ferskvare, vi må øve på det hele tiden. Det er lett å bli et offer for omgivelsene, men en stor befrielse å oppdage at nøkkelen ligger i meg selv!

• Hva kan en gjøre selv?
  • Hvordan kan jeg gjøre det lettere å samarbeide med meg?
  • Kan det som virker som en krise akkuratt nå brukes til noe, bli en styrke?

Christine Koht er en av våre fremste kvinnelige programskapere og programledere, og hennes tv-serier Koht vs Diva, Koht i kommunen, Jan Johansen – jakten på den norske mannen (som hun fikk 2 Gullruter for), Koht i familien (som hun også fikk Gullrute for) og Koht på jobben er moderne klassikere i sin sjanger. Christine er et svært morsomt, tøysete og engasjerende menneske med stor inspirasjons- og underholdningsevne. Hun er utdannet dramalærer, og har dessuten mimeskole fra Paris og teatervitenskapelig grunnfag. Hun har arbeidet som dramalærer på Nissen videregående skole i Oslo, samt drevet dramakurs på høyskoler rundt omkring i Norge. Hun har også produsert en teaterforestilling mot vold, som ble vist på over 100 ungdomsskoler. Hun har også reist land og strand rundt i syv år med sitt kritikerroste show Koht på scenen, og fra høsten 2012 har hun turnert med oppfølgershowet Koht fyrer løs – er det mulig å få fred?

Unn deg denne kvelden - Christen Koht er et HMS- tiltak i seg selv!

fortløpende påmelding innen 1.oktober

10.10.2017 kl.18.00 - 19.30