Felles tillitsvalgtkonferanse for avdelingene Østfold, Vestfold, Buskerud, Telemark og Agder

okt

Å delta på tillitsvalgtkonferanse er en viktig del av det å være tillitsvalgt. Her finner du en arena for erfaringsutveksling på tvers av bedriftene, kompetansepåfyll, motivasjon og hyggelig samvær.

Konferansen som er for alle tillitsvalgte og kontaktvalgte i avdelingene Østfold, Vestfold, Buskerud, Telemark og Agder blir på Scandic Ambassadeur i Drammen 24 og 25. oktober. Det legges opp til at deltakere fra Agder og andre som har reisevei lengre en 2.5 time kommer til kvelden 23.oktober.

Høstens konferanser blir en arena der vi, sammen med arbeidsgiverforeningene (Finans Norge og Virke) drøfter utfordringene finansnæringen står ovenfor med hensyn til teknologisk utvikling, de utfordringene vi som organisasjoner står ovenfor mht. sysselsetting og organisasjonsgrad, og de utfordringene vi som samfunn står ovenfor med hensyn til fordeling av goder.

Konferansens første dag avsluttes med et foredrag om den nye personvernforordningen som trer i kraft 28. mai 2018.

Andre dag av konferansen er i regi av de geografiske avdelingene, her inviteres tillitsvalgte til å komme med innspill og forslag til tema (mail er sendt)

Konferansen avsluttes med foredrag av Adrian Lund som mange kjenner fra realityseringen 71˚ Nord. Adrian er hardt rammet av Tourettes, men han har lært seg å snu de negative hendelsene til noe positivt. Adrian er ekspert på å utfordre sine egne komfortsoner, og vet hva som skal til for å mestre ting i livet – tross de utfordringene han har i sin hverdag. Som foredragsholder prøver han å inspirere deg til å følge drømmer du ikke visste du hadde, og overbevise om at alt er mulig så lenge du tør å tro på deg selv!

FRIST FOR PÅMELDING er 25. september

24.10.2017 kl.10.00