Kurs i Narvik om fremtidsfullmakt og testamente

jan

Kurs om fremtidsfullmakt og testamente

Hva kan du bestemme om verdiene du etterlater deg når du dør?

Og hva om du kommer i en situasjon der du grunnet sykdom eller svekkelse ikke kan ivareta dine egne interesser?

Advokat Lina Therese Remlo fra Eurojuris Nord orienterer om de viktigste reglene for opprettelse av testamenter og fremtidsfullmakter.

Både innholdsmessige begrensninger og krav til gyldighet vil bli gjennomgått.

Enkel servering.

Når: 21.januar 2020 kl 18.00

Sted: Sparebanken Narvik

Påmeldingsfrist: 13 januar 2020

Kurset er for medlemmer i Finansforbundet og er gratis for deg som er medlem. Etter forespørsel har vi åpnet for at du som medlem kan ta med inntil 3 ikke-medlemmer. For hvert ikke-medlem du tar med koster det 200,- Du som er medlem får tilsendt faktura for de du tar med. Husk å krysse av for hvor mange ikke-medlemmer du ønsker å ta med. Du som allerede er påmeldt og ønsker å ta med noen, kan ta kontakt med Barbro Bratli, så ordner vi det. Husk påmeldingsfristen som er 13. januar. Den gjelder for både deg som er medlem og de du ønsker å ta med.

Kontaktperson: Barbro Bratli

mail: bhb@sn.no