James Bond, NO TIME TO DIE, førpremiere

nov

Førpremieren er utsatt, kommer tilbake med ny dato så snart den er klar.

Vi invitere til Odeon Kino Sotra på førpremieren av den nye James Bond filmen som har Norgespremiere xxxxxxl. To billetter til redusert pris, her er det første til møllen

Odeon Kino Sotra

James Bond har forlatt aktiv tjeneste og nyter et rolig liv på Jamaica men gleden av et tilbaketrukket liv er kortvarig når hans gamle venn Felix Leiter fra CIA dukker opp for å be om hjelp. Oppdraget omhandler å redde en kidnappet forsker, men dette viser seg å være langt mer utfordrende enn forventet, og fører Bond på sporet av en mystisk skurk bevæpnet med farlig ny teknologi.

To billetter til kr 170,- pr. stk inkl. popcorn meny, er tilbudet til deg som medlem (ordinær pris kr 340,-).

Blir det ledige plasser kan du kjøpe til ekstra billetter til ordinær pris. Noter dette som et ønske i kommentarfeltet ved påmelding.

Blir du med? Vi fyller salen med medlemmer av Finansforbundet og deres gjester, her er begrenset med plasser så ikke nøl med påmeldingen.

Tidspunkt for visningen er ikke helt klart enda, men blir lagt inn så snart vi har det, men det blir på kveldstid.

11.11.2020 kl.
12.11.2020 kl.