Felles tillitsvalgtkonferanse avd Hordaland og avd Sogn og Fjordane

mar

Å delta på tillitsvalgtkonferanse er en viktig del av det å være tillitsvalgt. Her finner du en arena for erfaringsutveksling på tvers av bedriftene, kompetansepåfyll, motivasjon og hyggelig samvær.

Vårens konferansen som er felles for avdelingene Hordaland og Sogn og Fjordane og blir denne gang avholdt på:

Scandic Neptun Hotel, Bergen,
7. -8. mars 2019.

Tema for vårens konferanse er:

• Nytt fra forbundet
  • AI
  • Likestilling og mangfold
  • Kompetanse

Til konferansen kommer bl.a. Atle Sivertsen fra Finans Innovation om fremtidige forretningsmodeller. Psykolog og høyskolelektor ved Handelshøyskolen BI, Trond Kjærstad snakker om Gunstig Intelligens vs Kunstig Intelligens og forfatter og filosof, førsteamanuensis ved Institutt for ledelse og organisasjon, Handelshøyskolen BI Øyvind Kvalnes ser på de etiske utfordringene ved kunstig intelligens.

I tillegg bidrar representanter fra forbundsstyret og sekretariatet til de ulike temaene på konferansen.

Programmet er ikke helt ferdig enda, men blir sendt ut til deltakerne så snart det er klart.

VIKTIG, VIKTIG: Det blir bestilt rom for overnatting til alle.

Alle som deltar på kurs og konferanser for tillitsvalgte i regi av Finansforbundet mottar en deltakerliste med navn, bedriftstilknytning og e-post adresse til deltakerne. I etterkant av kurset/konferansen sendes det ut en evaluering ved bruk av verktøyet Questback. I evalueringen fremkommer hjemmelen for undersøkelsen samt hvor lenge resultatene vil bli oppbevart.

07.03.2019 kl.10.00
08.03.2019 kl.15.00