Felles tillitsvalgtkonferanse Hordaland, Sogn og Fjordane og Rogaland

okt

Å delta på tillitsvalgtkonferanse er en viktig del av det å være tillitsvalgt. Det er en arena for erfaringsutveksling på tvers av bedriftene, kompetansepåfyll, motivasjon og hyggelig samvær.

Konferansen er for alle tillitsvalgte og kontaktvalgte i avdelingene Rogaland, Sogn og Fjordane og Hordaland blir på

Quality Hotell Edvard Grieg,
Bergen, 17.- 18. oktober.

Konferansen starter kl. 12.00.

Høstens konferanser blir en arena der vi, sammen med arbeidsgiverforeningene (Finans Norge og Virke) drøfter utfordringene finansnæringen står ovenfor med hensyn til teknologisk utvikling, de utfordringene vi som organisasjoner står ovenfor mht. sysselsetting og organisasjonsgrad, og de utfordringene vi som samfunn står ovenfor med hensyn til fordeling av goder.

Konferansens første dag avsluttes med et foredrag om den nye personvernforordningen som trer i kraft 28. mai 2018. Andre dag av konferansen er i regi av de geografiske avdelingene, her inviteres tillitsvalgte til å komme med innspill og forslag til tema.

Hotellrom blir bestilt til alle, flybilletter til og fra Bergen bestiller hver og en selv via HRG, tlf.: 23 35 36 00.

HUSK å be HRG merke faktura med Tillitsvalgtkonferanse + din avdelings nummer: avd Rogaland 240, avd Sogn og Fjordane 250 og avd Hordaland 245.

17.10.2017 kl.12.00
18.10.2017 kl.15.00