Bianca Simonsen sitt foredrag må du få med deg

jun

Bianca trollbinder sitt publikum så ikke nøl, gi deg selv noen timer denne kvelden og hør foredraget "Motivasjon skaper engasjement og handlekraft. Godfølelse på jobben, hjemme og ellers i livet"

Biancas største styrke som foredragsholder er hennes energiske tilstedeværelse og driv. Hun vet at endringer og kriser kan være begynnelsen på en ny start. Hun er opptatt av hva tankene gjør med fokuset vårt, og hvordan valg, eller fravær av valg, påvirker livene våre.

Bianca er ingen rå idrettsutøver, hun har ikke gått til Nordpolen eller besteget høye fjelltopper. Hun er en dyktig hverdagsutøver full av guts, med en evne til å spre godfølelse og håp. Hun er bestselgende forfatter og vant prisen Årets nykommer i Confex på bakgrunn av å ha briljert med en fantastisk formidlingsevne, og gitt deltakerne lærerike og inspirerende foredrag. Med et forrykende engasjement og entusiasme forener hun teori, praksis og egne erfaringer i sine foredrag så det nærmet hypnotiserte lytterne. Bianca gjør fagstoff enkelt og har en humoristisk og motiverende foredragsstil. Hun er brennende opptatt av fagpersoners evne til å kommunisere, utvikle handlekraftige relasjoner og hvordan sviktende hverdagsmot, troen på at alt er mulig, samt mangel på egenomsorg kan være den største begrensningen i møte med andre. I dag er hun eier av eget firma, har egen podcast «Snakk om» og blogger. Hun benyttes i mange sammenhenger hvor temaer som endring, motivasjon, ansvarlig perspektiv mentaltrening og hvordan hente frem menneskers fulle potensial, er på agendaen.

Velkommen til et foredrag som kommer til å gi deg mye !

Det blir enkel servering fra kl 17.00 med kaffe, frukt og kanelbolle, foredraget har tidsramme kl 17.30 - 19.00

Foredraget avholdes på Marché Rygge Vest, E6, Storebaug (Retning Svinesund) godt med parkeringsplasser

Blir du med? Det lønner seg å være medlem, foredraget er gratis for deg og du kan ta med deg en gjest (kryss av ved påmelding)

12.06.2017 kl.17.00 - 19.00