Årsmøte og tillitsvalgtkonferanse for Eika Gruppen

mar

Konferansen avholdes 18. og 19. mars på Scandic Oslo Airport

Det blir 2 spennende konferansedager hvor vi starter med registrering og lunch fra 11:00 til 12:00 første dag, og avslutter kl 14:30 dag 2.

Noen temaer for konferansen:

• Nyheter fra Eika og Finansforbundet
  • Lønn og Forhandlinger
  • Opplæring av TV
  • Medlemsfordeler

Vel møtt til konferanse.

Påmeldingsfrist 1.mars

Jan Flaskerud

Alle som deltar på kurs og konferanser for tillitsvalgte i regi av Finansforbundet mottar en deltakerliste med navn, bedriftstilknytning og e-post adresse til deltakerne. I etterkant av kurset/konferansen sendes det ut en evaluering ved bruk av verktøyet Questback. I evalueringen fremkommer hjemmelen for undersøkelsen samt hvor lenge resultatene vil bli oppbevart.

Myndighetene har vedtatt endringer i beskatning av goder opptjent i arbeidsforhold med virkning fra 1.1.2019. Derfor har vi besluttet at det ikke er anledning til å benytte bonus opptjent på reiser/opphold betalt av Finansforbundet til private formål. Opptjente poeng kan benyttes til oppgradering eller kjøp av ny reise/opphold i vår regi. Om man kommer i en situasjon hvor en likevel benytter disse fordelene privat, må den enkelte melde fra om dette til Finansforbundets sekretariat.

18.03.2019 kl.11.00
19.03.2019 kl.14.30