Julekonsert - Hanne og Tre Tenorer. Førdehuset

des

Finansforbundet avd Sogn og Fjordane inviterer deg som medlem til julekonsert med rabatterte billettar.

Hanne, Tre Tenorer… og et stjerneskudd
Tirsdag 3. desember
Storsalen, Førdehuset.

I år er det 10 år sidan Hanne Krogh lanserte sin originale juleturne-ide med å la nasjonen sine største stemmer fritt og storslagent boltre seg i musikkens store klassikarar og vakre julesongar. Kombinert med varm, klok og slagferdig formidling av jula sin bodskap, har Hanne & Tre Tenorer utvikla seg til å bli blant norsk kulturliv sine største suksessar. Jubileet blir feira med dei største høgdepunkta frå dei 10 åra, framført av tre av våre fremste opera-tenorar gjennom alle tider, og årets musikalske stjerneskot, formidable Anna-Lisa Kumoji.

Anmeldarane sine seksarar har trilla tett som snøkrystallar over dette ensemblet, og både publikum og presse har henta fram dei heilt store orda:

«Den perfekte julekonserten», «Tidenes beste julekonsert», eller då Fædrelandsvennen begrunna sin sekser med: «Hanne Krogh gav oss julekonserten alle andre julekonserter vil måles etter.»

No kan du få oppleve eit nytt show der songprestasjonar i verdsklasse blir kombinert med humor og moro.

Pris per billett kroner 250.-
(Ordinær pris kroner 565.-)

Påmeldingsfrist tysdag 8. oktober.

Kvar medlem kan kjøpe to billettar kvar. VIKTIG: Noter i kommentarfeltet kor mange du ønsker. Du får faktura per e-post når påmeldingsfristen er ute.

Det er avgrensa tal plassar, og førstemann til mølla.

Vi samlast til ein hyggeleg time før konserten. Her vil de få utdelt billettane som de då har bestilt og betalt. Kor og når vil det komme info om når det nærmar seg konsertdato.

03.12.2019 kl.18.30
Julekonsert - Hanne og Tre Tenorer. Førdehuset