Avlyst Medlemstur og årsmøte Buskerud

mar

Buskerud avholder sitt årsmøte som en del av medlemsturen til Strømstad fredag 27. mars - lørdag 28. mars. Vi byr på fergetur med middag, overnatting i dobbeltrom på Scandic Laholmen Hotel, årsmøte og foredrag.

Avreise med buss fra Hallingdal, Hønefoss via Vikersund og Drammen til Sandefjord hvor vi går ombord i fergen til Strømstad kl. 17.00

Middag og hyggelig samvær ombord. Ved ankomst Strømstad blir det innsjekking på Scandic Laholmen Hotel i dobbeltrom. Resten av kvelden er til fri disposisjon, men vi samles på hotellet til felles hygge.

Påmelding: Viktig at du i kommentarfeltet skriver hvor du vil komme på bussen og navn på hvem du vil dele rom med. Vi har noen enkeltrom for de som ønsker dette mot å betale kr 500,-

Årsmøte avholdes lørdag 28. mars kl. 09.30
Dagsorden, årsberetning og sakspapirer til årsmøtet vil de som skal delta få tilsendt senest to uker før møtet. Øvrige som ønsker dette tilsendt kan ta kontakt med leder i avdelingen.

Forslag som ønskes behandlet på årsmøtet må sendes til leder Stian T Samuelsen innen 24. februar 2020

Lørdag etter årsmøtet inviterer vi til foredrag av nyvalgt nestleder i forbundet Arne Fredrik Håstein.

Hjemreise med ferge fra Strømstad 28. mars kl 13.30

BLIR DU MED?
Bindende påmelding, ved avmelding etter 10. mars påløper det et avmeldingsgebyr på kr 500,-

FRIST FOR PÅMELDING: 24. februar 2020

Myndighetene har vedtatt endringer i beskatning av goder opptjent i arbeidsforhold med virkning fra 1.1.2019. Derfor har vi besluttet at det ikke er anledning til å benytte bonus opptjent på reiser/opphold betalt av Finansforbundet til private formål. Opptjente poeng kan benyttes til oppgradering eller kjøp av ny reise/opphold i vår regi. Om man kommer i en situasjon hvor en likevel benytter disse fordelene privat, må den enkelte melde fra om dette til Finansforbundets sekretariat.

27.03.2020 kl.
28.03.2020 kl.