Show med Sturla Berg-Johansen i Flekkefjord

okt

Vi inviterer til Sturla Berg-Johansen sitt show i Flekkefjord. Blir du med?

Gjør deg klar for et «feelgoodshow» der Sturla Berg-Johansen tar oss med på sine villeste eventyr, i voksen alder, uten sentralstimulerende midler. -Rett og slett en forestilling du ikke vil gå glipp av.

I Sturla Berg-Johansens nye show, #denfølelsen, får du bli med på en uforglemmelig reise rundt hele jorden, og i møte med alle menneskene han treffer på sin vei. Han stiller spørsmålstegn ved kulturen deres, undrer seg over det de mener og hvordan de tenker. Han misliker noen og beundrer flere, og han spiser mer enn gjerne opp maten deres.

Dette showet er intenst og det er spennende. Det er til tider hysterisk morsomt, samtidig som det er balansert med musikalske godbiter fra pianist og humoristiske sanginnslag.
Like elegant som Sturla har loset gjester og deltakere gjennom utallige TV-program - like elegant tar han sitt publikum med på en reise du ikke trodde var mulig. Han begynner ofte en setning med: ”jeg vet ikke helt hvordan det skjedde...” og så befinner vi oss i Karibia, Sør- Øst Asia eller et sted i enorme Afrika. I en jungel eller fjelltopp. Kilimanjaro kanskje, eller på et jorde midt i Paraguay. Kan være vi blir med i rolig gange over Spania, eller i helikopter rundt på Finnmarksvidda.

Sturla blir 50 år i september – håper han. Og i det spesielle møtet han har med alderen og alt den innebærer, gjør han seg noen tanker – om livet!

Sturla Berg-Johansen er til tider befriende frekk, og når showet er over vil du kanskje sitte igjen med:  Når du har ledd så tårne triller av ting du egentlig ikke burde le av #denfølelsen

Informasjon om sted og tidspunkt for utlevering av billetter før showet sendes den enkelte.

Faktura sendes for betaling av billettene

21.10.2017 kl.19.00
Show med Sturla Berg-Johansen i Flekkefjord