Heim 3: 1985 - 1995. Onsdag 12. februar.

feb

Billettar til redusert pris for Finansforbundet medlemmar.

Det Vestnorske Teateret si vestlandskrønike «Heim» er no komen til åra 1985 – 1995. På ny har vi samla eit stjernelag av forfattarar som saman med oss tek turen til Vestlandet, til stadar vi kjenner, songar vi hugsar og hendingane som skaka eller mora oss. Vi er komen til tida der Berlinmuren fall, jappe-bobla brast, HIV-angsten reid oss og vi klinka til med Melodi Grand Prix i Grieghallen og OL på Lillehammer. I dette tiåret står vi på terskelen til ein gryande gullalder for det bergenske musikklivet. Vi skal til Nordhordlandsbrua, Stord, Stanghelle, Katten og sjølvsagt til eit nybygd kjøpesenter eller to. Bli med oss til gledelege gjensyn og treffande ettertanke. Bli med oss HEIM.

Billettar kun kr. 340,-.
Ord. pris kr. 450,.-

Kjøp billettar her: Billettar til onsdag 12. februar kl. 19.00

Du kan kjøpe billettar via linkene over eller sende epost til: publikum@detvestnorsketeateret.no. Husk å oppgi referanse: Finans.

Av: Frode Grytten, Pedro Carmona-Alvarez, Selma Lønning Aarø, Finn Tokvam, Brynjulf Jung Tjønn, Gunnar Staalesen, Linda Eide, Kristin Auestad Danielsen, Ruth Lillegraven, Claus Sellevoll og Bjarte Hjelmeland. Regi: Hilde Sol Erdal. Scenografi og kostymer: Lise Christensen. Med: Claus Sellevoll, Sigrid Moldestad, Peder Lauvås, Elisabeth Moberg, Anne Wiig og Voksne Herrers Orkester.

Vestnorske Teater, Logen Bergen
12.02.2020 kl.19.00
Heim 3: 1985 - 1995. Onsdag 12. februar.

Anne Karina Wolfe Liljegren
awl@finansforbundet.no