Hvorfor skal vi endre oss nå igjen?!

okt

Hvorfor skal vi endre oss nå igjen?! – Kan vi ikke bare jobbe som vi alltid har gjort?

Finansforbundet avd Hordaland inviterer til medlemsmøte,  etterfulgt av foredrag med Henrik Aase.

Tirsdag 3. oktober kl. 17.00
Frende forsikring, Jonsvollkvartalet.

Mange foredragsholdere har gjort eller oppnådd store ting: Vært i verdensrommet, seilt jorden rundt, gått Norge på tvers og langs, samtidig! Henrik har ingen slike bragder å vise til. Men han har følt på kroppen hvordan det er å være motløs og umotivert. Han har klart å gjøre noe med det, men lett var det ikke.

Endring er ubehagelig. De fleste ønsker å utvikle seg i positiv retning, men de færreste ønsker å forandre seg. Det blir en selvmotsigelse. Mange vet hva som kreves av dem, og mange har tanker og mål om mye de burde ha gjort. Det er imidlertid ofte avstand mellom kunnskap og anvendt kunnskap. Henrik Aase vil gi et humoristisk, men likefult viktig, bilde av hvordan vi legger effektive hindre for oss selv og for realisering av vårt potensial. Du vil le godt av gjenkjennelige beskrivelser, og arrestere deg selv når du senere er i gang med å sette stopper for egen utvikling.

Å tenke positivt er ikke alltid like enkelt. Men får man det til så smitter det. Henrik er opptatt av at foredrag skal bidra til ettertanke og oppleves som et positivt avbrekk i ellers tungt stoff.

Bli med og hør et annerledes foredrag som baserer seg på humor, innsikt og empati.

Det påløper en egenandel på kroner 100.- pr. medlem.

Enkel servering fra 16.30.

03.10.2017 kl.17.00
Hvorfor skal vi endre oss nå igjen?!

Anne Karina Wolfe Liljegren
awl@finansforbundet.no