Konsert med Shaun Bartlett på Mo

feb

Denne magiske konserten vil du ikke gå glipp av!

Vi er så heldige å få besøk av Shaun Bartlett, som vil holde intimkonsert for Finansforbundets medlemmer i lokalene til Helgeland Sparebank.

Shaun er en Norsk-Britisk sanger og musiker, som blant annet har spilt support for Leonard Cohen, bidratt med musikk til de norske seriene «Øyenvitne» og «Petter Uteligger». Han deltok også på The Voice i 2012 med Magne Furuholmen som mentor. Han har også bidratt på debutalbumet til CLMD i desember 2017.
Musikken hans er stemningsfull og melodiøs, og smyger seg inn i både hjerte og sjel.

Sted: Helgeland Sparebank, Hovedinngang

Tid: Tirsdag 13. februar 2018 kl. 20.00.

På dette arrangementet kan medlemmer invitere med seg inntil 2 personer. Billetter til konserten for ikke medlemmer koster kr. 200,-. Kryss av hvis du ønsker å kjøpe ekstrabilletter. Skriv navn på de ekstra gjestene du tar med i kommentarfeltet! Det er viktig at du gjør dette, da vi må ha navn på alle som skal komme på konserten (gjesteliste). De som ikke er med på gjestelisten vil ikke få adgang til konserten!

Betaling: Konserten er gratis for deg som medlem. Du blir fakturert via mail for ekstra gjester.

OBS! Det er bindende påmelding, slik at billettene refunderes ikke. Billettene kan heller ikke selges videre.

Begrensede antall plasser!

Påmeldingsfrist 5. februar 2018

Ta gjerne kontakt med kontaktperson for arrangementet:
Birgitte Lorentzen
E-post: birgitte.lorentzen@hsb.no