Excelkurs - Datautveksling

jun

Studie- og aktivitetsutvalget i Finansforbundet Oslo Akershus har den glede av å kunne invitere medlemmene til nok et videregående kurs i Microsoft Excel! Dette kurset er helt nytt og et kurs som er spesialutviklet kun for Finansforbundets medlemmer! Kurset tar for seg konkrete temaer og det er derfor nødvendig å ha grunnkunnskap i Microsoft Excel for å kunne ha nytte av dette kurset.

Datautveksling

På dette kurset lærer du import fra ulike kilder og hva som er viktig å passe på under og etter import. Du lærer nyttige triks for å unngå /omgå vanlige problemer i denne forbindelse. Du skal også lære viktige teknikker for å klargjøre store mengder data til videre bearbeidelse. Vi skal vaske, strukturere og formatere data, og vi gjennomgår også hvordan du presenterer tallene ved hjelp av en pivottabell. Kurset er gjennomsyret av nyttige tips og triks!

STED: Visma Academy, Karenslyst Alle 56, Skøyen

EGENANDEL: kr. 400,-. Faktura vil bli sendt deg på mail.

19.06.2018 kl.17.00
Excelkurs - Datautveksling